090403-Happening Friday

Hann inte blogga igår, var helt slut, men bara för de kommer värsta inlägget idag =)

Nu höjdes kraven högt haha, nämen idag var fan 3 april, dags för min tatuering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oki för 7 år sen var jag ung och visste inte ett bajs, då gick jag till teds tatto och bad om en liten örn på ryggen som en idiot som inte heller visste något gjorde.. ja 7 års senare ser dne örnen som en liten kråka.. och dag var de äntligen dags att ersätta örnen med något SNYGGT =)

Jag tycker min nya tatuering är lite he,mlig och pallar inte att hela världen ska se den därför lägger jagbara upp en pytteliten del av den, bara den delen som är över min gala och ni som vill se hela den nya, lägg in en kommentar med mail address lr maila mig på [email protected] så lovaaar jag att skicka bild, OM jag tycker om dig och vill att du ska se hehe... fanva mobbad jag e men vaddå... palla vissa sina hemlisar på bloggen :P



Gamla örnen...                                         Nya nånting =)

Osen kommer min syrra hem idag lr hem & hem hon har ju flyttat ti london, men hon ska va här 10 dagar, hon landar om en o halvtimme så ska åka hämta henne på arlanda då... ärligt det finns ingen som henne, jag dör för henne, vi kan verkligen snacka om allt, hon kommer alltid ge dom bästa råden, alltid finnas där, hon e fett snygg, o typ ba bäst, d e så tragiskt at hon flytta ti london men vi ska ha sååå kul dom här 10 dagarna =)

här kommer en bild på oss i mjukisar när vi softar som vanligt, förrut när vi bodde ihop så fort vi vakna låg vi i sängen o softa, efter frukost la vi oss för o softa, efter duschen så la vi oss för  o softa, efter middan igen softa o såklart innan vi skulle sova så skulle vi softa =)


Som ni ser så softar vi här oxå =)

Oki mina nya skor.. jag har letat vårskor fett länge, orkar inte me stövlar, o vem fan har gladiator sandaler nu d e ju inte sååå varmt och orka ha strumpor, o ballerina e för kallt, men sen i onsdags lr vare torsdas aja skitsamam ja hitta dom perfekta skorna o ha nu på shestore i PK huset.. såhär ser dom ut ...



Och sist men inte minst, när de e fint väder som nu kan man ha på sig fina kläder =) I LIKE, jag kommer dö om de blir kallt igen jag e så jävla glad när d e såhär bra väder.



Jacka: H&M
Top: VILA
Byxor: Gina tricot jeans leggings.

Värsta inlägget lr hur???


Kommentarer
Postat av: Nazo

Haha :D Shahiiin ! Jag saknar dig, och våra påhitt! Minns du grädde?

2009-04-04 @ 00:32:27
URL: http://www.metrobloggen.se/nazo
Postat av: MissCM

åh vilken söt topp!

2009-04-04 @ 21:59:53
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Smakeupartist

Nazo: Hur kan ja glömma?? minns du när vi trodde vi kunde gömma cigg i coop?



MissCM: den e från VILA =)

2009-04-05 @ 16:51:39
URL: http://smakeupartist.blogg.se/
Postat av: Randolph Guy

Hej hoppas du

blev f1 nöjd med tattueringen:)

ses

/R.G.



2009-04-22 @ 08:39:45
URL: http://www.wohill.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0