Bloggen växer.

När blggen växer vill man verkligen uppdatera ofta så att man håller kvar alla läsare men ibland e d svårt att hitta ngt kul att skriva om, kom med förslag på vad ni vill läsa mer om..

På fredag ska vi ju plåta smmar plåtningen, jag tänkte mig skugga med aprikos guld och mörkbrun/grå... ljusa läppar, blek hy men med lyster rosiga kinder, lockigt hår massa volym lite uppsatt med blmmor, ska shoppa blommor osv på trsdag.... På torsdag ska jag även få se hela mary kay sortimentet och få känna lite på det....

Imorgon ska jag till posten ch hämta min sheer cover foundation, gå till sats och prata om mitt gymkort, färga min utväxt ch provrida en ny häst.. Ännu et varmblod som blivit riden lite mer än ett år... han rids inte så mt just nu men måste sättas igång, han är pigg, varit rädd för cyklister, kan fjanta sig, älskar att jobba, gör glädeskutt,bockar i galoppen.... intressant??

Lovar ett inlägg med bilder o annat kul imorn...

Sovgott....

Kommentarer
Postat av: Anna

kika gärna in på min blogg som handlar om en tonårstjej uppe i luleå. Skriver om miná intressen som dans, fotografering, musik och SÅKLART kläder :) Och även en hel del om kärleken i mitt liv. Intresserad ? http://annaahellgren.blogg.se snygging !

2009-04-21 @ 00:42:46
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0