En shopaholics bekännelser.

Sorry för dåligt uppdatering men men ni vet alltid när jag är dålig på att uppdatera kompenserar jag det med värsta inlägget :)

Jag o syrran var på bio idag, en shopaholics bekännelser, fan va bra den var, mkt bättre än dumpa honom....

Jag har nog aldrig varit en shopholic, har alltid haft bra koll på min apengar, förutom från decemeber till januari då jag bodde i dubai, jag gjorde mig av med 15 tusen på en o halv månad, efter det var jag skitdeppad, o tänkte nu fan måste jag spara o fy fan va duktig jag har vart sen dess, mitt mål är att ha 100 tusen på mitt konto i slutet av de här året o köpa en häst för kanske 60-70 tusen lr kanske 80....

Så därför lever jag fattigt nu och försöker lägga undan mycket, o shoppar lite, men när det gäller smink då spelar inte pris och behov så mycket roll, jag har en stoooooor sminkväska med allt man kan tänka sej, jag älskar ögonskuggor o läppglans.. de spelar ingen oll hur många jag redan har, när jag går in i ett stort varuhus som har massa smink typ selfridges, harrods, harvey nichols, debenhamns, mmmmmmm då blir jag lycklig, då kommer min shopholic sida fram , annars e jag duktig.....

I övrigt så är de sommarplaner på G, jag o enkompis ska åka på en roadtrip, till göteborg, o kanske något mer...
Jag o en annan kompis planerar en sommarfest, nu vill man ju köpa sommarkläder o klänningar....lr kanske bara sommarsmink =)


Kommentarer
Postat av: Hästpassion

Det är inte lätt det där med att hålla i pengarna ;-) Hoppas att du når ditt mål att kunna skaffa en häst för duktigt ihopsparade pengar! Har själv fått prioritera bort alla möjliga saker till mej själv sedan i höstas då min pojkvän flyttade till Stockholm (jag bor i Umeå) vilket innebär många resor dit. Jag har bara studiebidraget så det är hästarna och resorna dit som prioriteras.

2009-04-13 @ 23:12:52
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0