Gossip Girl / The hills / Mitt liv.

Jag följer gossip girl och the hills, gossip girl är drama men the hills är bara skönt och avkopplande och kolla...

Jag kan relatera till blair så sjukt mycket, jag känner ibland att jag är blair, vi har alltid planer, vi skapar drama, vi gillar stå i centrum, vi står i centrum oftast haha, vi är känsliga bakom den oberörda fasaden, vi har höga krav på oss själva, vi är oskyldiga utåt :), vi är bara blair :)



Vissa dagar när jag inte känner mig så ond utan mer sööööt och glad så känner jag mig som Serena, jag har en Nate, som är tillsamans med en skitful tjej, som är 100000 gånger fulare än Vanessa men men, osen har jag en Dan i min omgivning, dvs den nördiga killen som ändå är / kan vara ganska cool, och sist men inte minst en riktig Chuck..... Han är charmig, han kan ljuga hur lätt som helst, han ser bra ut, han har lätt och få de han vill, han förväntar sig att allt ska vara på hans villkor....




I the hills är jag Lauren, jag har blivit dissad ett antal gånger av mina vänner för att de har skaffat en kille som tar upp all deras tid osv, helt plötsligt är allt annat bortglömt, men själv träffar jag aldrig han den där Mr Right, mina krav är höga.... och de få Mr right som existerat har blivit Mr skitstövel.. så jag är helt enkelt Lauren ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren! <33

hjälp mig gärna med att bestämma vilken header jag ska ha på min blogg!

ha det bra!

2009-04-06 @ 12:01:32
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0