Hudvård

Alla vet att en bra hy är grunden till en bra makeup, givetvis går det att sminka sig till en bra hy. För er som har lite säme hy, problemhy testa en foundation som är baserad på fett då dom är mest täckande, Mist har en skitbra som heter super foundation, make up store har också fett baserade foundation tror dom heter studio foundations...

Men en bra hudvård förebygger finnar rynkor torr hy m.m. jag har testat massa märken de senaste var natura bisse, ett spansk jävligt dyrt märke hela serien låg på 2500 kr, men nu när jag ska spara pengar så har jag köpt artistry serien, rengöring, toner och ansiktskräm för endast 395 kr. Det har gått en dag men fan var bra den känns, den köps genom en amway försäljare... Finns för torr hy normal hy kombination och gammal hy.....

Kontakta mig för mer info ang återförsäljare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0