Jag är väldigt..kräsen??

Ännu en söndag med ridning, det är så mysigt att rida när solen skiner, jag hade bara på mig en kortärmad pike och ridbyxor, tyvärr gick det inte så bra. Eller njaaa jag provred en ny häst, det var ett 5årigt sto, jättesnygg, men förutsättningar var inte d ebästa då ridbanan var såååå mjuk så d ekände sosm att hovarna åkte in i sanden, så det var jävligt svårt att jobba henne, därför svårt för mig att kännahur hon var, och svårt för ägaren att se hur jag är som ryttare...

Jag är trött på att aldrig hitta en bra häst, de känns som jag har vart o kollat på så måga, är jag för kräsen eller, men om de inte klickar så känns de ju inte kul att betala så mycket, och lägga ner så mycket tid på ngt....
Jag är nog en kräsen människa när det gäller allt ja köper aldrig kläder om d inte e all that, har svårt o bli kär, orkar inte hänga me kompisar som jag inte tycker om så mkt.....

thats the way i like it though.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0