Kommande grejjer....

Här är lite sminkjobb som är på G..

Jag och fotograf stella ska göra en high fashion Twiggy inspirerad sminknig, vi har inte hittat någon passande modell än men letar.






Jag och stella har jobbat ihop 3 gånger och hon har bla tagit denna bild, jag har sminkat&stylat.






Sen har jag en session planerad med en modell som heter Alicia, jättesöt, har velat jobba med henne förrut men nu ska det äntligen bli av, vi tänkte göra ngt riktigt sommrigt utomhus med bloomor klänning färgglatt m.m

såhär ser hon ut...



Sist men inte minst ska jag göra en makeover på min kusin på onsdag, före och efter bilder kommer komma upp, hon fyllde år i måndas så de blir en sen födelsedagspresent =)



Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktig du är!

2009-04-09 @ 12:18:27
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren sötis!

kommentera gärna min blogg massor! kolla gärna in igen senare ikväll och svara på ''dagens fråga''



kram!

2009-04-09 @ 18:40:07
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en riktigt underbar Fredag nu och en grym påsk, önskar allt gott! :)



PS. Du får mer en gärna lägga till min blogg i blogglovin, men om du gör det så får du säga till så skulle jag mer en gärna följa ditt liv med! Ha det bra

2009-04-10 @ 18:14:32
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0