Matthew Williamsson for H&M

Jag älska hans kollektion redan när jag såg den på nätet, och viste precis vad jag ville ha....

Dyrt var det, men min shopaholic kom fram och slet i plaggen och kriga...

Efter mycket om och men fick jag vad jag ville ha o lite till....

Välkomna och lägga bud om något intresserar er....



Shit vad folk blev avundsjuka när jag gick o höll i denna, och när jag prova den... Haha



Så jävla klassisk och fina, denna ska jag ha på middag o jobb på lördag med svarta strumpbyxor svarta pumps o en liten skinnjacka... ;)



Så snygg färg, med ljusa jeans bruna hög klackade gladiator..lite accesoarer..



Nu ligger denna åt fel håll, men ett linne är det.. svarta stuprör, svarta pumps, svarta prada brillor...



De cerisa hade jag idag med ljusa jeans... det är sååååå sjukt snyggt, det mörka är en present till Fat ;)



Ännu en rosa mjuk underbar present till Fat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0