Trött,tröttare,tröttast..

Jag jobbade på Arlanda idag och det blev inte mkt sömn, vaknade kvart i 4.. la mig vid 1.. men nu ska ja äntligen sova...

Imorgon ska jag fixa praktiska saker, typ städa, öppna ett nytt bank konto till Mary Kay grejjerna, måste beställa nya visitkort o etiketter, planera veckan, rensa ut garderoben, har lovat Nayeem att va me på hans loppis på fredag haha..

Lite extra kronor skadar ju aldrig.. :)

Juste ska frysa upp mitt sats kort oxå o börja hårdträna,,, beach 2009...

Efter att jag slutat med mitt dagliga socker intag märker jag att gamla beach kroppen sakta börjar komma fram, nu behövs bara en månad intensiv träning sen :)

Tisdag är jag också ledig, hade massa planerat men e för trött för o komma på va de e..

Onsdag. Mary Kay utbildningen..

Torsdag arlanda kanske?

Fredag: Loppis...

Lördag. Kanske fira ngt, berättar mer sen.

Söndag: aksara.

Har en plåtning på g också,  färgglada paljett klänningen från Mathew Williamson med färglatt smink och min nya favorit modell Alicia..

Funderar på att boka en sommar kurs på Strömsholm, prova på galopp... lite lagom action fyllt o minisemester...

Ett avsnitt av the Hills och sen sovdags.


Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0