Veckan som kommer...

Idag åkte Fat Bat men vi hade en skittrevlig liten natt tillsamans igår, som på gamla goda tider.. men jag hoppas på en london esa i födelesedags present lr om jag fan köper en resa till mig själv, annars ska jag o Fat typ åka på semester i sommar till något varmt soligt ställe, jag funderar på att åka på någon ridkurs ENSAM någonstans, d e coolt...

Imorn tisdag ska jag fixa saker, gå till banken, fixa deklarationen så at jag får pengarna nu i juni :) kanske gå till gymmet o frysa upp mitt sats kort, jag promenade 7 km idag så antingen ska jag fortsätta att ta prommisar 3 ggr i veckan på 7 km lr börja gymma 3 dagar, ska fråga Deniz the personal trainer imorn...

Onsdag: Jobb arlanda.

Torsdag: Jobb arlanda.

Fredag: Möte med en modell inför kommande plåtning, ska prova kläder osv, osen lunch med en av mina favorit personer...

Lördag: Jobb Aksara.... www.aksara.se

Söndag: Jobb Arlanda.....

Kommentarer
Postat av: Hästpassion

sv: Ja vi båda tyckte att det var riktigt kul! Synd att det inte är något ljud på filmen för första skuttet pep han till av glädje, haha.

2009-04-14 @ 11:19:57
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0