Ändrad tattoo tid

Jag gjorde min första och enda tatuering när jag var 15, en pytteliten örn som var stor just då men nu har den krympt mellan skulder bladen....

Varför en örn? Jo för att mitt namn, Shahiin (Shaheen) betyder örn på persiska, och nej jag är inte iranier, jag hara bara ett persiskt namn, det betyder örn, den som flyger högst, mäktigast m.m.

Jo så när jag var 15 och inte visste nånting gick jag till teds tatto i väsby, och gjorde en örn som ser ut som en svart liten fjäril nu me en liten klump till ansikte

Så nu har jag äntligen hittat en såååå snygg tatuering och göra över så gamla örnen blir täckt,

Jag hade tid nu på ferdag, imorn men pga av sthlm stylisterna ringde fick ag boka om tiden till nästa fredag, 3 april im so excited

såhär ser den ut den jag ska göra...

http://www.wohill.com/images/eagle1.jpg

fast ska ta bort banderollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0