Det man kan få vill man inte ha?

Jag fick lön igår, fredags, har jobbat sjukt mkt i februari så jag åkte in till stan idag, tänkte nu sa jag köpa ngt rktigt fint åt mig innan jag överför pengarna till sparkonto, där jag sparar till en häst, Jag går runt till Gina tricot, H&M, mango, zara, topshop, warehouse, din sko, bianco, Vila, Vero Moda, aa var väll typ de...... jag hitta INGENTING, varför? Jo för att jag har pengar och KAN köpa något.. så typiskt...

Osen är lördagar mina ätardagar, jag kan äta hur mkt choklad glass,kakor, aa vad jag vill på lördag.. tror ni jagvar sugen på något? Nope.. men jag åt ändå 2 glassar o blåbärspaj....

Samma grej gäller mycket annat i livet,


You always want what you can not get....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0