No action, No fun....

Jag har dagar då jag bara inte pallar blogga eller med något annat heller för den delen, jag fattar inte var all deppighet kommer ifrån..

Eller det kanske inte är deppighet men typ att man bara är allmänt hängig och nerstämd...

Jag vill kunna förklara, ute är jag oftast glad, folk på jobbet känner igen mig för att alltid vara den glada...

Fan nu låter jag som värsta deppiga människan, tro mej im not.. men ibland de känns bara som om INGET händer asså jag är en sån som alltid måste ha action, de måste alltid va massa grejjerpå G, im a drama queen....

Och när livet ba rullar på som nu, jobb hit o dit inga resor inplanerade, no love drama, inget sjukt exciting jobb på G, ingen rolig häst o rida, ja då blir jag deppad.

Bara för de slänger jag in en glad bild =)



Kommentarer
Postat av: Marie, Liams mamma

Jag använder själv sheer cover och tycker att det är jättebra :)

2009-04-05 @ 08:33:27
URL: http://maaaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0