Vinterdepp

Ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jag hatar de här bajsvädret.. Även om allt e skit så blir man glad om det är bra väder.. men nu blir de dåligt plus dåligt liksom..

Jag ska se till att nästa vecka blir värsta sommarveckan, ja ska käka glass hela veckan..

På tisdag ska jag ut till Uppsala och kolla på en häst, hoppas de blir love at first sight (provridning).

Onsdag o torsdag jobbar jag, kanske på måndag också....

Fredag är jag LEDIG o ska äntligen göra min örn, och på kvällen kommer min syrra från London..

Hmm ja borde lägga upp bilder o låtar osv, de tar bara sån jävla tid o ladda upp bilder, men ikväll :)

Förresten en kompis och en annan person e spårlöst försvunna,. min kompis har vart försvunen sen hennes födelsedag i torsdas, och den andra personen typ i 3 veckor... Kompisens mobil ringer men inget svar, den andra personenes mobil e avstängd.. Jag hör av mig om de dyker upp......

Kommentarer
Postat av: Slumdog

the slumdog has now been FOUUUUUUUUND!!!!!!!!!! you are talking to the slumdog right now!!!

2009-03-28 @ 15:32:41
Postat av: yasmine the one and only

fina bilder du har blivit duktig gumman kram

2009-03-28 @ 21:03:09
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0