Jag suger

Jag suger på att uppdatera

Imorron ska jag shoppa MEEEEEEEERAAAAAAAA Mathhew Williamsson... jag blir så glad när jag tänke rpå de, fan jag längatr jag älskar kläder jag älskar shoppa

Jag har i för övrigt massa bokningar på g både hudvård o smink, kuuuuul...

Jag har fått mina kandee linnen (kandeedrawings.blogg.se)

Jag har hittat den perfekta hästen...

Jag fick det där leendet igen, ni minns ( when u smile for me the world seems alright)

Jag har en plan/planer.

Minus:

Jag åt bullar o kakor i måndas

Jag åt godis o chips i tisdags

Jag åt en brejk choklad o chips idag...

AJ Aj Aj... Tjockis is around the corner..

Dagens koll:

Humör: Nytankad med energi
Utseende/Kläder: Trött trött
Dagens önskan: Bli rik på alla kommande bokningar,
Musik: bollywood
Inspiration: Massa
Matintag: Skräp fett mat
Fundering: Jag vill att varj dag ska vara en bra dag
Händelser: läs där uppe

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Haha kul att jag fick dej att skratta iaf!



Är nyfiken på hur linnerna blev!



Kramar

2009-05-13 @ 23:49:05
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0