Nu jävlar börjar de hända grejjer..

Imorgon fixar dag, ska skriva massa på datan, sen öppet hus Mary Kay i väsby..

Torsdag: Jag ska ha lite sale på Aksara, mary kay såklart o träffa ngr kunder.

Fredag: Plåtning med Stella & Alicia, inspiration: Colour.... Playful. Spa kväll hos mig på kvällen.

Lördag: Konferans

Söndag: Jobb på arlanda.

Andra upcoming: en del hudvårdsklasser :), min feeeeeeeeeeeeest =)

Kom med era bästa tips för en perfekt fest

Jag uppdaterar senare om alla kommande grejjer..

By the way beach 2009 kroppen börjar komma fram :) Hmmmmm kanske fixar ihop ett pool party i samband me min fest?

Kommentarer
Postat av: azo

Al-Mahdi konferans va ? Låter det "flashigare" om man inte tar med hela eventet. Det var ju en konferans för unga muslimer i jakobsberg ;) Det borde du ha skrivit tkr jag !

2009-05-12 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0