UPDATE på begäran

Jag har fortfanade inte fått bilderna från senaste plåtningen ed alicia  o stella!

mary Kay går bra, har lagt första order, väntar leverans :)

Ska göra en färgglad session med målar färg med tobias fischer efter midsommar.

ska sminka en foto serie som ska läggas ut på utställning på söder i sommar. mer info later.

årets 2 första brudar 30 maj, nr 1 Amira, jättevacker ska ha smink, o hennes 2 tärnor hår uppsättning. brud nr 2 nano smink & hår :) självklart kommer jag lägga upp bilder.

Jag e bjuden till 2bröllop alltså båda brudarnas men jag ska ju fira min birthday på village, la roy, ambasadör, solidaritet?

nu e d sovdags.

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0