Vad gör du om 5 år? Hur ser din kalender ut?

Jag håller på förbereda inför intervjuer imorn, ska intervjua 2 tjejer till mitt team, jag gillar att vara den som intervjuar, det är någon slags power... en av frågorna är vart ser du dig själv om 5 år?  jag brukar ställa mig själv den frågan så fort jag tappar lite motivation och fokus, då tänker jag på den frågan och får upp massa bilder i huvudet....

om 5 år då är karriären på topp, jag jobbar som makeupartist och hudvårdskonsult på heltid. jag kör en jävligt snygg bil, har sparat ut mitt hår långt igen, har egen häst.. mår bra är lycklig lever livet med dom jag älskar... och har lagom mcyket ledig tid...

nästa fråga när man tänker på sina mål och sånt så är det ju mycket man vill och man har mål som man vill uppnå, då är nästa fråga hur ser din kalender ut? ser den ut som att du vill tjäna 50 tusen i månaden eller ser den ut som om du vill tjäna 500kr? en 50 tusen kalender är full av möten, träffar där man kan knyta nya kontaker, intervjuer, hudvårdsklasser, bokningar, sminkjobb, u name it.. en 500 kr kalender, ja typ en bokning i veckan, resten står de typ söndag kl 19 gossip girl, måndag käka pizza med bla bla, tisdag städa skåpet?

En upptagen människa får mkt mer gjort än en ledig, när man har jävligt mcyket att göra så lär man sig få saker gjort och prioritera..

min kalender är bokad tills 27 juni.. tssssss..

Kommentarer
Postat av: Fat

bra att du uppdaterar..då vet jag vad som händer i ditt liv när jag inte snackat med dig på ett tag..miss u..

2009-05-26 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0